دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه »  محموله11 تني چوب قاچاق در شاهین شهر توقیف شد  

 محموله11 تني چوب قاچاق در شاهین شهر توقیف شد  

کد خبر: 9270

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه از توقيف يک دستگاه کاميون حامل 11 تن چوب قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در عمليات مأموران انتظامي اين فرماندهی خبر داد.

رخدادشهر: سرهنگ بهزاد ثابت راسخ  بیان داشت: ماموران فرماندهی انتظامي شهرستان شاهین شهر حين کنترل خودروهاي عبوري در یکی از محورهای مواصلاتی به يک دستگاه کا ميون حامل چوب مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وي افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف 11 تن چوب درخت "گز شاهي" که فاقد مجوز هاي قانوني بود شدند.

 به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر با بيان اينكه اين محموله از يکي از استان هاي جنوبي بارگيري و به مقصد کارخانه جات چوب بري شمال کشور در حرکت بود خاطر نشان کرد: ارزش محموله توقيفي بنابر اعلام نظر کارشناسان اداره منابع طبيعي 5 ميليارد ريال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در پايان با اعلام اينكه منابع طبيعي سرمايه ملي و متعلق به همه مردم بوده و حفاظت از آن وظيفه همگاني است خاطر نشان کرد: پليس در جلوگيري از تخريب منابع طبيعي، قطع غير قانوني درختان و قاچاق چوب از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد و چنانچه شهروندان از فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب مطلع شدند مراتب را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کلید واژه ها:
قاچاق چوپ, نیروی انتظامی
دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید